BIURO KARIER I PROGRAMU ERASMUS 


Konkurs stażowy NPROFIT


Agencja marketingowa NPROFIT zaprasza do udziału w konkursie stażowym wszystkich studentów zainteresowanych pozycjonowaniem oraz reklamą sponsorowaną, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę oraz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe.
Aby odbyć dwumiesięczny płatny staż należy przygotować projekt na jedno z dwóch zadań konkursowych.

 

konkurs stażowy NPROFIT banner

 


Zadanie stażowe nr 1. - kategoria SEO


Temat: Działania SEO


Wyobraź sobie, że w Twoim mieście otwiera się nowy serwis rowerowy. Jednym z pierwszych działań, które poczynili właściciele było stworzenie strony internetowej. Znalazły się na niej takie podstrony jak:


Strona główna
Ogólne informacje o firmie i zaproszenie użytkownika do skorzystania z usług.


O firmie

Na podstronie znajduje się historia firmy i opis jej kompetencji.


Usługi
Strona prezentuje listę usług, które można zrealizować w serwisie wraz z cenami.


Kontakt
Na podstronie został umieszczony formularz kontaktowy i dane teleadresowe wraz z godzinami otwarcia.


Firma chce zacząć pozyskiwać ruch z bezpłatnych wyników dostępnych w wyszukiwarce Google.


I. Wskaż minimum 10 fraz pod jakimi warto pozycjonować stronę tego serwisu rowerowego w wyszukiwarce (pamiętaj, że serwis działa w Twoim mieście). Napisz w jaki sposób zostały dobrane frazy.


II. Aktualnie witryna zbudowana jest z 4 zakładek. Jednym z zaleceń, które warto zasugerować klientowi jest rozbudowa strony. W jaki sposób należy rozbudować stronę, aby pozyskać więcej wejść z wyszukiwarki przez osoby zainteresowane ofertą serwisu?


III. Wskaż 5 porad skierowanych do właściciela strony, które pomogą mu samodzielnie poprawić pozycję serwisu w wyszukiwarce.

 

Zadanie stażowe nr 2. - kategoria PPC

 

Temat: Plan kampanii reklamowej dla internetowego sklepu z zabawkami.


Mamy do czynienia z niedawno otwartym sklepem internetowym z zabawkami. Sam brand sklepu na obecną chwilę nie jest jeszcze rozpoznawalny. W swojej ofercie na stronie, posiada jednak dużo zabawek znanych producentów. Właściciel sklepu chciałby otrzymać propozycję
planu kampanii reklamowej w Internecie. Od nas zależy, jakie kampanie będą prowadzone. Klient przekazuje nam 6000 zł budżetu na działania marketingowe (w skali miesiąca).


I. Z jakich platform skorzystasz, aby promować witrynę klienta, mając do wyboru Google oraz Facebook? Jeśli oba – przedstaw podział budżetu reklamowego między te dwie platformy? Uzasadnij swoje decyzje.


II. Jeśli w odpowiedzi wyżej wybrałeś Google, przygotuj szybki plan kampanii naplatformie Google Ads, z podziałem na poniższe kategorie:
a) kampania tekstowa (Google Search),
b) kampania graficzna (Google Display),
c) kampania produktowa (Google Merchant),
d) kampania wideo (Youtube).

 

Opisz w skrócie swoją propozycję podstawowej struktury reklam w powyższych kategoriach kampanii, skupiając się przede wszystkim na tym, jakie miałoby być kierowanie (docelowy target) danych kampanii oraz podział budżetu pomiędzy nimi. Uzasadnij swoje wybory. Możesz również nie prowadzić którejś z powyższych czterech kampanii – jeżeli tak zdecydujesz, wyjaśnij powody.


III. W przypadku, gdy w odpowiedzi wyżej wybrałeś Facebooka, przygotuj szybki plan kampanii na tej platformie. Pozostawiamy Tobie dowolność, jeśli chodzi o rodzaje kampanii i ich strukturę. Opisz przede wszystkim:
a) jakie kampanie zostały by utworzone,
b) czy kampanie dzielone były by na grupy, jeśli tak to na jakie,
c) grupy odbiorców dla poszczególnych kampanii/grup,
d) podział budżetu.


Podobnie jak w punkcie 2, postaraj się uzasadnić swoje decyzje.Prosimy o zapoznanie się z regulaminem konkursu.

 

Projekty (w wersji doc lub ppt) wraz z CV należy przesyłać do 14 czerwca 2020 r. na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w temacie emaila wpisując KONKURS STAŻOWY. Wyniki zostaną podane do 19 czerwca. Laureaci konkursu po zakończonym stażu otrzymają również potwierdzenie swoich umiejętności w postaci oficjalnych referencji.
Po odbyciu stażu, student będzie miał podstawową wiedzę z zakresu pozycjonowania stron internetowych, prowadzenia kampanii reklamowych na platformie Google i Facebook oraz praktyczne umiejętności dotyczące pozycjonowania e-commerce i pozycjonowania lokalnego.
Zapraszamy!

 


O NAS


Agencja NPROFIT (www.nprofit.net) od ponad 10 lat pomaga pozyskiwać klientów za pośrednictwem wyszukiwarki Google. Obecny kilkudziesięcioosobowy i międzynarodowy zespół specjalistów posiada czynny udział w sukcesie ponad 500 przedsiębiorstw. Działając
w zakresie marketingu internetowego oferuje między innymi prowadzenie procesu pozycjonowania, kampanii Google Ads, działania z zakresu e-PR, czy promocję w mediach społecznościowych. Swoje działania opieramy na naukowej metodzie SEO.
Jakość usług potwierdza ranking e-Gazele Biznesu, czyli najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm e-commerce, w którym NPROFIT znalazł się już po raz piąty. Swoje usługi opieramy na naukowej metodzie SEO. Agencja przestrzega zasad etyki w biznesie i – co ważne – funkcjonuje także w oparciu o koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. Wspiera zarówno lokalne organizacje charytatywne, jak
i ogólnopolskie inicjatywy.

 

REGULAMIN

 

 

Back to top